Klantenservice

Als praten met een echt persoon meer jouw stijl is, kun je ons bereiken via e-mail: info@studio-frenchie.nl

Hoe kunnen wij je helpen?

Meest gestelde vragen

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik betalen?

Hier moet nog een antwoord komen.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail.

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mailmelding met je Track & Trace informatie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dit kan helaas niet meer als de order al is geplaatst, mogelijk is deze ook al verzonden. Je kunt de order per e-mail annuleren (mits deze nog niet is verwerkt) in dit geval kun je een nieuwe bestelling plaatsen. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Wat kan ik doen?

Kan gebeuren! Wellicht zit er een typefout in het mailadres.

Controleer nog even je spam. Mocht je de bevestiging ook daar niet vinden, neem dan contact op via info@studio-frenchie.nl. Wij controleren of je bestelling goed is doorgekomen en versturen de bevestiging opnieuw.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer achterlaten?

Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.

Verzending & Bezorging

We maken gebruik van DHL als verzendpartner. Tijdens het afrekenen word je gevraagd om een bezorg methode te kiezen.

Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren! Op werkdagen voor 15.00 besteld is de volgende dag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €3,95 euro voor verzending binnen Nederland. Als je boven de €50,- besteld, sturen wij het pakket gratis (binnen Nederland) naar je op.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

Zodra we jouw pakket hebben verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging. Daarin staat een track & trace code. Hiermee kan je jouw zending volgen.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja, we verzenden over de hele wereld. Verzendkosten zijn van toepassing en worden toegevoegd bij het afrekenen.

Ruilen & Retourneren

Om een artikel(en) te retourneren, moet je altijd in het bezit zijn van een retournummer. De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor eigen rekening. Lees meer: Ruilen & Retourneren

Betalen jullie mijn bezorgkosten terug als ik iets retourneer?

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer achterlaten?

Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.

Geldt het retourbeleid ook als een artikel in de sale is? 

Artikelen welke in de sale zijn kunnen niet geretourneerd worden. Natuurlijk wel wanneer het artikel een klacht betreft.

Get in touch

Is je vraag nog niet beantwoord en heb je vragen over je order? Of wellicht over onze producten of een algemene vraag?
Neem dan contact met ons op!