Get in touch
Is je vraag nog niet beantwoord en heb je vragen over je order? Of wellicht over onze producten of een algemene vraag?
Neem dan contact met ons op!
Hier moet nog een antwoord komen.
Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail.
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mailmelding met je Track & Trace informatie.
Dit kan helaas niet meer als de order al is geplaatst, mogelijk is deze ook al verzonden. Je kunt de order per e-mail annuleren (mits deze nog niet is verwerkt) in dit geval kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Kan gebeuren! Wellicht zit er een typefout in het mailadres.
Controleer nog even je spam. Mocht je de bevestiging ook daar niet vinden, neem dan contact op via info@studio-frenchie.nl. Wij controleren of je bestelling goed is doorgekomen en versturen de bevestiging opnieuw.
Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.
We maken gebruik van DHL als verzendpartner. Tijdens het afrekenen word je gevraagd om een bezorg methode te kiezen.
We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren! Op werkdagen voor 15.00 besteld is de volgende dag verzonden.
De standaard verzendkosten zijn €3,95 euro voor verzending binnen Nederland. Als je boven de €50,- besteld, sturen wij het pakket gratis (binnen Nederland) naar je op.
Zodra we jouw pakket hebben verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging. Daarin staat een track & trace code. Hiermee kan je jouw zending volgen.
Ja, we verzenden over de hele wereld. Verzendkosten zijn van toepassing en worden toegevoegd bij het afrekenen.
Om een artikel(en) te retourneren, moet je altijd in het bezit zijn van een retournummer. De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor eigen rekening. Lees meer: Ruilen & Retourneren
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.
Artikelen welke in de sale zijn kunnen niet geretourneerd worden. Natuurlijk wel wanneer het artikel een klacht betreft.
Is je vraag nog niet beantwoord en heb je vragen over je order? Of wellicht over onze producten of een algemene vraag?
Neem dan contact met ons op!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste bestelling